Relació a distància
Bones! Gràcies per haver-me contestat altres cops, m'ha sigut molt útil.
El cas actual és que fa uns mesos ens vam trobar per xarxes jo i una noia, d'Alemania. Ens veiem precioses i tontegem, tot i que tenim clar que no volem tenir res fins que no ens coneixem un temps en persona. El cas és que, jo tenint casi 18 anys, vull anar a fer de Au Pair durant l'estiu, i aprofitant la situació, a Alemania.
Pot semblar no tenir cap misteri ni problema, però la meva mare és jueva i no aceptaría bé que tingués relacions amb algú d'allà, i encara menys si ens hem conegut per xarxes.
No sé com exposar-ho. Tinc por de no poder-hi anar a bones (pk anar hi aniré). No sé com fer - ho anar porque reaccioni de la millor manera possible.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Que bé que t'hagim ajudat!! Ens n'alegrem molt!!
Respecte a la teva consulta, entenem la teva preocupació i davant aquestes situacions és important anar pas a pas. Primer hauràs de conèixer en persona aquesta noia i veure si et continua agradant quan us trobeu pell amb pell, i llavors valorar com voleu que evolucioni la relació....
Per això pots anar preparant la teva mare i explicar-li que has conegut una persona per xarxes, que et cau bé... presentar-li o ensenyar-li alguna foto i així veurà que és real....
Una de les màximes preocupacions de les persones adultes és assegurar-se que aquestes amistats/parelles a distància són amb persones reals. Que realment son qui diuen ser.
Per això caldrà que vagis introduint aquesta noia quan expliquis el teu dia a dia, així sonarà més familiar i possiblement ho anirà acceptant. Si en algun moment veus que es molesta, intenta parlar amb ella i explica-li tots els dubtes que has tingut sobre dir-li o no. Veurà que la seva opinió és important per tu i potser podeu trobar alguna solució conjuntament.
Una abraçada!
La Laura Centellas