Relació a distancia
No sé si és per aquesta categoria de consultori on s'ha de dir pero bé. Porto pràcticament 4 mesos sortint amb la meva parella. Tenim una relació a distància, ell és de Mallorca i jo de Catalunya... Fa temps que noto que està una mica estrany. M'ha deixat en visto algun missatge sense importància (osigui un jaja que li havia dit feia hores o alguna tonteria així) Ell estudia medicina i curra molt. La cosa està en que m'agradaria parlar més amb ell, només parlem per missatges de text i entre setmana no molt. Fa dos mesos que no el veig i no ens veure'm fins d'aquí a dos mesos més, perquè es complicat vindre de Mallorca fins la meva ciutat i més a meitat de quadrimestre. També m'agradaria que ens tinguéssem més confiança mútuament, m'agradaria saber que ha fet durant el dia i que m'ho expliqués... Per altra banda está el fet de que no vull semblar pesada perquè em fa por que jo li deixi de molar (encara que això potser es una mica paranoia meva jaja). Ell es molt lliure, jo s'empre ho he sabut, pero m'agradaria una mica més d'etenció...
A veure si em podeu ajudar, no se exactament el que puc fer per que tot millori. Graciess :))
Laura Centellas

Hola!
Una relació de parella es va construint sobre la marxa i va evolucionant. Tot just esteu al principi i és important que aneu trobant els "tempos" que us vagin bé a tots dos sobre la comunicació que voleu tenir.
Busqueu estones per parlar i per fer videotrucades. Intenteu "sopar" junts algun dia de la setmana, per exemple, o seguir la mateixa sèrie. Tenir aficions/Activitats en comú us pot ajudar a sentir-vos més a prop l'un de l'altre. Mica en mica anireu tenint més confiança i complicitat entre tots dos i serà més fluïda la comunicació.
I si la relació no és mútua, si sents que no t'aporta el que tu voldries.... hauràs de plantejar-te alguna altra opció. No podem canviar les persones del nostre entorn. Per tant, si sents que és una lluita constant....
Una abraçada!
La Laura Centellas