Alcohol
Doncs porto un temps pensant en probar l'alcohol ja que alguns dels meus amics ja ho han provat i no vuy ser el amic soso que no beu als botellons però tinc por d'emborratxarme ja que no vuy perdre el control i fer alguna tontería que m'acabés perjudicant molt, llavors no se que fer. Això podria ser un por irracional o alguna cosa així?
Laura Centellas

Hola!
Tenim un problema greu quan sentim que prendre la decisió de no beure alcohol és ser l'amic "soso" o avorrit. És brutal com hem relacionat alcohol amb diversió, mentre que la majoria de vegades l'alcohol va relacionat amb vòmits, malestar, baralles, problemes amb les relacions....
Valora bé si vols provar l'alcohol per ganes pròpies o bé per estar bé amb els teus amics. Si és la segona opció... potser caldrà que repensis la relació d'amistat, no trobes?
L'amistat és que t'acceptin tal com ets i respectin les teves decisions. I tenir clar que no vols consumir alcohol (o altres substàncies) no és una por irracional. És una decisió basada en la teva manera de ser i en les teves sensacions. I és completament vàlid.
Una abraçada!
La Laura Centellas