Torno a ser jo
Hola,
Sóc la noia que no sap el que sent.
Voldria demanar ajuda un altre cop perquè ara em sento pitjor. Més buida, més sola i més ignorant.
El que passa és que sento que necessito més atenció dels meus amics quan no hi són. Per exemple, a classe o a l'institut si m'ho passo força bé perquè estic amb ells. El problema es quan arriba el cap de setmana i no hi ha ningú que em faci riure, em truqui o em digui de sortir a donar un tomb.
Llavors em sento fatal, sola i ploro perquè no puc demanar l'atenció d'algú. Ja no és només per això, és per coses que no podria explicar amb paraules. La vida se m'està tornant a fer molt complicada i no ser cap a on tirar. Voldria començar de 0 i oblidar-me de tot.
Espero que em pogueu tornar a ajudar i gràcies <3
Laura Centellas

Hola!
Segurament ens vas escriure quan estaves en un moment complicat... començar de 0 no és la solució, perquè realment hi ha una part de la teva vida que està bé! A l'Institut t'hi trobes bé i hi ha companys amb qui et sents còmode, no? Fantàstic!
Ara es tracta de trobar la sensació interna de seguretat. La seguretat que aquesta amistat continua existint malgrat al cap de setmana no heu parlat. La tranquil·litat que és una relació prou sana que es manté ferma tot i algunes discussions o mals entesos.
Intenta respirar i retrobar la calma, aquesta seguretat que l'amistat que us uneix és prou forta per passar el cap de setmana. Intenta planificar un dels dos dies del cap de setmana amb algú, pren tu la iniciativa per quedar i proposar plans.
I busca plans en solitari, estones on estiguis bé estant amb tu mateixa. Llegint, escrivint, pintant, dibuixant, ballant, fent puzzles... el que t'agradi fer. La teva solitud també és molt valuosa. Gaudeix-la una estona.
Nosaltres seguim aqui, ves-nos explicant com estàs.
Una abraçada!
La Laura Centellas