Drogues
La meva parella fuma porros nomes de tant en tant (algun dia de cap de setmana) i no ho se gestionar be. Quan fuma un porro no em sento gens orgullos dell i ell em diu que es el mateix que beure alcohol. Nose que fer; mencanta com es ell pero aixo dels porros o de que semborratxi no
Laura Centellas

Hola!
És complicat tenir una relació d'aquest tipus. Hem de respectar les decisions de la nostra parella i no pretendre que facin canvis per nosaltres. Ara bé, quan es tracta de salut, on és el límit? Tenim dret a posar-nos-hi? És la seva decisió, però també afecta a la relació. Així que, què fem?
La clau està en escoltar dins teu quin és el teu límit. Tens tot el dret a voler una parella que no consumeixi, però això implica que has d'estar amb algú que no consumeixi. També tens dret a escollir que no vols que consumeixi quan estigueu junt, i si ho incompleix, hauràs de prendre una decisió...
No és fàcil, però si hi ha aspectes d'una relació que no t'agraden, cal valorar la importància que tenen per tu i les dificultats que us poden portar com a parella. I decidir el camí... seguir junts o separats (encara que faci mal)
Una abraçada
La Laura Centellas