Relació a distancia en perill...
Estic en una relació a distància des de fa 5 mesos. Jo visc a Catalunya i ell viu a Mallorca. M'agradaria veure'l més pero ens veiem molt de tant en tant. El que realment em preocupa és el futur. Us explico, ell ve a Figueres, la meva ciutat, perquè els seu avi hi viu. El problema es que l'home ja està molt gran i em fa por que quan ja no hi sigui ell deixi de vindre i ho acabem deixant. També sé que hi ha la possibilitat de que puguem anar a viure junts d'aquí uns anys però ho veig difícil perquè els seus pares volen que, l'any que ve, ell vaigi a la Uni d'allà i els meus que jo vagi a la d'aquí... Llavors tinc por de que la nostra relació es vagi refredant i no sé que fer per evitar-ho. Algun consell?
Laura Centellas

Hola!
A vegades el futur és tan incert i ens fa tanta por... que ens obsessionem en intentar preveure les dificultats sense fixar-nos en el moment actual.
Centra't en com esteu ara, fixa't si esteu còmodes l'un amb l'altra, si sentiu que la relació us aporta el que necessita cadascú... I si és així, endavant!
Quan vinguin els problemes, ja els anireu enfrontant. Ja veureu si és difícil tenir una relació a distància estant tots dos a la Universitat, o què passarà amb el seu avi, o quins canvis us portarà la vida.
Aneu dia a dia, i quan hi hagi la dificultat, serà moment d'analitzar què està passant i com ho podeu resoldre. Però intentar anticipar et comporta més malestar que no seguretat, oi?
Mica en mica, dificultat en dificultat, val?
Una abraçada!
La Laura Centellas