Preocupació fora de lo comú a la meva edat...
Holes, m'encanta el vostre consultori, ajuda molt.
Bueno, a lo que anava, no sé si s'ha de dir aquí això però bé. Mai m'he liat amb ningú, ja sé que sona una mica estrany perquè aviat faré els 19 però es cert i això em preocupa. Sempre he sigut una persona molt reservada, he tingut dues parelles abans pero res seriós, de fet ho vam deixar pq era una miqueta incòmode per mi. Ara fa gairebé tres mesos que estic amb una noia i anem enserio, aquesta vegada jo m'hi veig molt a gust i no tindria problema en liar-me. Per això m'agradaria saber com ho he de fer... Osigui, les meves amigues m'ha explicat com es liar-se amb un noi i que fan a part de petons (carícies etc.) clar, elles no son bisexuals i als meus amics em fa una miqueta de vergonya preguntar-los sobre el tema... La consulta es bàsicament per saber com m'he de liar amb una altra tía:))
Moltes gràciesss
Laura Centellas

Hola,
No passa res perquè amb gairebé 19 anys no t'hagis liat amb ningú. El nostre cap és molt savi i ja ens indica quan estem o sentim preparades per fer-ho. Trobar una persona que et faci sentir còmode facilitarà les coses i veuràs com el petó fluirà... No has de fer res especial, només deixar-te dur! Pensa que hi ha tants petons com relacions, així que els petons canviaran en funció de la persona amb la qual estiguis. Per tant, assegura't d'estar amb la persona que vols estar, agafa aire i deixa que de mica en mica els llavis es toquin, notis el seu gust i a poc a poc ja anireu obrint-los i començar a jugar amb les llengües... podreu incloure si us ve de gust carícies, contacte a altres zones del cos, etc.
Una manera de saber com fer-ho és preguntar a la persona amb la qual estàs com li agrada. Si té més experiències, també pots deixar guiar-te per ella.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas