primera vegada
hola esque encara no he tingut sexe perque hem fa cosa pequetinc molts duptes perque hem van dir que tinc el forat de la vulva petit i que el primer cop hem faria mal, i hem fa cosa no poder o que hem sangri molt. tambe magradaria saber com ha de ser la depilació si a de ser tot o nomes les ingles.
gracias ajudeu molt<33
Laura Centellas

Hola,
Qui et va dir que tenies "el forat de la vulva petit" i que el primer cop et faria mal? Va ser una professional sanitària: ginecòloga, llevadora o fisioterapeuta de sòl pèlvic? Si quan arriba el moment de tenir relacions sexuals amb penetració et trobes amb dificultats, aleshores és important consultar-ho amb especialistes que puguin valorar que tot estigui correctament. Però anticipar prèviament que no anirà bé, que et farà mal, etc. no t'ajuda a anar tranquil·la a aquesta primera/es vegada.
Pel que fa a la depilació, no hi ha cap norma establerta. Tu decideixes si et vols depilar o no, si només vols depilar-te les engonals, si t'ho vols depilar tot o res. Els pèls o l'absència de pèls no faran que l'experiència sexual sigui millor o pitjor. El més important és que estiguis a gust amb el teu cos, que el portis com tu vulguis i que els pèls no condicionin el teu gaudir!
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas