primera vegada masturbacio masculina
Hola soc un noi amb penis, m agradaria que em pugessiu donar consells per masturbarme per primer cop, ja que normalment tot gira al voltant de la masturbacio femenina ( que tambe esta be) pero crec que als nois se ls deixa una mica de banda i ja es dona per suposat que ho saben fer, dit aixo m agradaria que em donesiu consell per masturbarme per primera vegada graciees!!
Laura Centellas

Hola,
La nostra recomanació seria que no focalitzessis tota l'atenció i estimulació únicament en el penis. Estén les carícies a tot el teu cos i ves descobrint les sensacions que et produeixen, d'aquesta manera podràs anar traçant el teu mapa erogen.
Quan arribis a la zona dels genitals pots jugar a estimular amb diferents velocitats, amb més o menys pressió i anar esbrinant què t'agrada, com t'agrada fer-ho, etc.
Busca també un moment d'intimitat on puguis estar tranquil i sense possibles interrupcions. T'ajudarà a poder focalitzar la teva atenció en el plaer i les sensacions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas