No se si m'agrada o no
Holaa, volia comentar una cosa que hem va pareixer a mi un poc estranya.
El divendres em vaig liar amb un noi que suposadament m'agrada molt, dic suposadament per que a l'hora de liarnos no vaig sentir res, rea de res, com si m'estigues liant amb una pared, pero quan pens amb ell si que m'atrau molt, i no entenc si va ser una situació del meu cos, o si realment no m'atreu, no se, tambe a dir que anava gata, no se si això pot influir, al no ser tan conscient de les coses i que el meu cos anigues per lliure.
Moltess gràciesss per escoltar-me!!
Laura Centellas

Hola,
Doncs nosaltres no podem saber si t'agrada o no, això només tu ho pots saber. Pensa que a vegades quan desitgem molt que passi alguna cosa, tendim a pensar-hi molt fins al punt que podem idealitzar la situació, i que quan passa, potser no s'assembla a allò que havíem imaginat. Això no vol dir que sigui millor o pitjor, simplement diferent.
Potser pots donar-te una mica de temps per veure com van evolucionant els teus sentiments, si l'atracció es manté, l'interès, etc. i si us torneu a liar, veure què passa aquesta segona vegada, potser et sorprens o trobes la resposta a què sents per aquesta persona.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas