No estic content em al meu cos i cara
Bona tarda
Soc un noi de 17 Anys i no m'agrado ...tinc grans a la cara i encara que m'ho cuido ,em sorten igual ,no m'agrada al meu nas ,al trobo gros . Faig exercici i no veig cap resultat .Menjo SA pero molt . Al meu front está ple de grans . Estic fent primer de Batxillerat i no m'agrada ....estic descontent i trist .Em pasaría al día dormint . 😥😥😥
Laura Centellas

Bones! Primer de tot gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres. L'acne és quelcom molt normal durant aquesta etapa vital i amb el pas dels anys es redueix. Tot i això, si veus que segueix et recomanem anar a un dermatòleg, és qui millor et pot aconsellar i guiar. Els canvis a través de l'esport no tenen per què ser molt notoris, però hem d'intentar fer esport per gaudir i tenir un estil de vida saludable. Tots tenim coses de nosaltres mateixos que no ens agraden, hem d'intentar acceptar-nos tant amb allò que ens agrada com allò que no. Per últim, aquest malestar que estàs sentint hauries d'intentar comunicar-lo a algun adult de confiança (família, tutors,...) perquè sàpiguen que estàs patint i que vols demanar ajuda. També pots demanar visita al CAP i explicar el que et passa, així et podran buscar l'ajuda que necessitis. Ets molt valent fent aquesta consulta. Una abraçada crack!!
La Laura Centellas