Ajudeu-me siusplau
Holaa, estic preocupada perquè m'han dit mil cops q no confongui el primer amor amb l'amor d la meva vida. Hi ha parelles que porten desde joves junts i es tant bonic. Els meus pares no han tingut cap altra parella ni res a part d'ells mateixos i porten junts 30 anys sense cap discusió forta q jo sàpiga. Ara estic en la meva primera relació estable i tant ell com jo estem molt a gust. La cosa està en ns que pensar. Osigui, no em vull per il·lusions per si després no es compleixen pero tampoc vull pensar q lo nostre s'acabarà. Suposo q la vostra resposta serà q no hi pensi i ja sta, pero jo no soc capaç d fer això... Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
La nostra resposta és que vagis preguntant-te cada dia/setmana/mes si continues escollint la parella que tens. En el moment en què la resposta sigui "no" o tinguis algun dubte, serà moment d'analitzar-ho bé i saber si el que està fallant es pot resoldre o no.
No tenim ni idea de la data de caducitat de les relacions. Cada relació és un món, es va construint a mesura que van evolucionant les persones que en formen part, i és molt difícil preveure quin serà el seu futur. Així que centra't en gaudir de la vostra relació, del vostre amor i d'aquests inicis ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas