pes?
Hola, bon dia,
Si d'altura faig 1.68 i peso 55 kg (tenint 14 anys) està bé?
És que des de que vaig al gimnà m'he engreixat i quan la meva àvia va saber quin pes feia, em va dir que pesava el mateix q quan ella es va casar, amb 20 anys, i ara em sento tipo culpable per menjar algunes coses :(
Laura Centellas

Hola! En primer lloc, gràcies per escriure'ns. Cadascú té la seva constitució i tots els cossos són normals, no hi ha res que estigui bé ni res que estigui malament. Comparar-nos o voler assemblar-nos a altres persones és una cosa que fem les persones sovint i que ens pot generar malestar. Hem d'intentar només mirar-nos a nosaltres mateixos i acceptar les coses que ens agraden i les que no ens agraden tant de nosaltres. Aquest sentiment de culpabilitat hem d'intentar que no hi sigui, els aliments són molt importants, ja que ens aporten energia per funcionar i és important menjar de tot, sense prohibir-se res. No hi ha aliments que no es puguin menjar, es pot menjar de tot de manera equilibrada. Esperem haver ajudat i qualsevol cosa et convidem que ho parlis amb algun adult de confiança (familiars, profes,...) que et pugui orientar. Una abraçada!
La Laura Centellas