ANORÈXIA/ BULIMIA
Hola, tinc 16 anys i porto 2 anys amb tractament de anorèxia, encara que m'han dit els especialistes que segurament porti 6.
Estic preocupada perquè vaig estar a Sant Joan de Déu. Vaig mentir per poder sortir d'allà i tornar a aprimar i fer el que em feia feliç ( vomitar etc...) Total, el cas és que ara que només vaig al psicòleg 1 cop al mes, la ansietat la vaig enfocar cap als atracons i vòmits amb restricció posterior.
Els meus pares li van comentar als especialistes però quan els hi pregunto el que tinc, no m'ho volen dir. Els hi he comentat que no saber el que tinc m'inquieta i em posa pitjor.
Per altre banda, m'he adonat que estic tenint una recaiguda, per les 2 bandes ( anorèxia i bulímia si en tinc) però no vull explicar-ho perquè sé que m'ingressaran, ja ho van fer un cop i compleixo tots els requisits mentals ( menys el de infrapes). No puc més, però tampoc ho vull explicar. Estic molt perduda
Laura Centellas

Hola! Primer de tot gràcies pel teu missatge, ets molt valenta explicant- nos tot el que t'està passant. T'aconsellem que ho expliquis als pares, ells volen el millor per tu i la teva salut, i si no ho saben no podran ajudar-te. Com bé saps aquests trastorns necessiten ajuda professional per recuperar-se i deixar enrere aquests sentiments i conductes. Has donat el primer pas i el més difícil, reconèixer que no estem bé, però hem de seguir fent passos (parlar-ho) per curar-nos. És molt normal que estiguis perduda, et proposo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Si us plau, truca'ns i així podrem parlar-ne més. Una forta abraçada!!
La Laura Centellas