Visió d'una mateixa, parlant físicament
Se que no soc una noia grassa, però tmpoc estic prima (almenys pel que estableixen els cànons de bellesa, les xarxes socials...). A vegades em "comparo" i nosé com deixar-ho de fer i acceptar-me del tot i agradar-me a mi mateixa
Laura Centellas

Hola! Primer de tot gràcies per la teva consulta, ets molt valenta preguntant i demanant ajuda. Comparar-se és inevitable, les persones ho fem constantment. Però, moltes vegades ens fa sentir malament i fa que tinguem més inseguretats perquè ens veiem diferents i ho interpretem pensant que som pitjors. És important saber que les imatges o cossos que hi ha a les xarxes socials estan distorsionades, no són reals. Hem de normalitzar la diversitat corporal i no deixar-nos portar pels cànons de bellesa que la societat ens intenta imposar. Per això hem d'aprendre a fer comparacions saludables que ens facin sentir bé i que ens facin millorar. Com ho fem? La millor manera és comparar-se amb un mateix. Fixar-te amb tu fa unes setmanes o un any i pensar què has millorat i que t'agradaria seguir millorant. Esperem haver ajudat i qualsevol cosa et convidem que ho parlis amb algun adult de confiança que et pugui orientar. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas