Sobrepes
Hola bones soc una noia una mica rellenita,fa molt em vull aprimar pero em costa molt,ara ultimament quasi be no puc menjar i quan intento menjar m’empleno molt rapid.No se que puc fer per aprimarme i vull saber el motiu per el qual no me entra el menjar encara que tingui gana
Laura Centellas

Hola! En primer lloc, moltes gràcies per explicar-nos el que t'inquieta. Quan deixem de menjar el nostre estómac es fa petit i ens pot fer pensar que no tenim gana, però amb aquestes reaccions el teu cos t'està dient que està al límit i necessita menjar. Cadascú té la seva constitució i tots els cossos són normals, no hi ha res que estigui bé ni res que estigui malament, el més important és que mantinguis uns bons hàbits alimentaris i que estiguis sana. Et convidem que aquest malestar que estàs patint el comparteixis amb alguna persona de confiança (a poder ser un adult de confiança), ja que compartir-ho és una bona manera d'alliberar-nos. De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!
La Laura Centellas