ns
hola! porto un temps que no se que hem passa
a mi sempre m’ ha agradat menjar i ara mateix el que vui es engreixarme pero porto unes setmanes tenint gana pero el menjar no m’entra, es a dir, jo tinc gana, vaig a la cuina a menjar, veig el menjar o em prenc dos mossegades i ja s’em treu la gana i no se perque hem passa aixo, i jo vui menjar pero no puc
Laura Centellas

Holaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Aquesta incapacitat de poder menjar pot ser degut a quelcom que et generi malestar, però per poder saber realment que t'està passant hauries de demanar ajuda a professionals on puguis explicar amb més detall la teva situació i puguin ajudar-te. Et convidem que ho parlis amb algun adult de confiança (familiars, profes,...) i que ells puguin ajudar-te. També si necessites parlar-ne més, et proposem que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Esperem la teva trucada, una abraçada!!
La Laura Centellas