Cansada de sentirme aixi
Bona nit, mersi x el que feu. Aviam el que em passa es que no se perque pero estic sempre pensant amb el menjar i avui he menjat com moltissim en molt poc temps i ara em sento aterrada pensantho (paq. I mig filipinos i un paq de torrades d'arros) i m'agobia nomes el saber la ma de calories que haure ingerit pfff magobio molt puc tenir algun tca? Estic farta de sentirme aixi i tenir por de que em prenguin com una boja o algo...
Laura Centellas

Hola! En primer lloc, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que estàs passant. Pel que ens expliques portes temps patint. El pas que has fet consultant-nos és molt important! Aquestes conductes i pensaments que ens comentes són inadequades i molt poc saludables, i s'han d'evitar. Et aconsello que compartís aquesta angoixa amb les persones que ens estimen, fa que d'alguna manera aquest patiment es redueixi, perquè el pots expressar i treure de dins teu.
Per altra banda, et proposo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas