masturbacio
hola
fa molt temps que provo a masturbarme pero no aconsegueixo q hem doni molt plaer la veritat i quan ho parlem amb les amigues totes diyen que es brutal en el meu grup es un tema molt frequent i normalitzat i hem dona embeja lo que diuen que experimentes i lo q els i agrada masturbarse pot ser q el q passi eske no ho faig be pero ns
despres tambe msn dit que quan ho fan solen posarse videos porno o tios guapos pero a mi no hem posa miear fotos de tios i hem fa por buscar porno x el q hem podria sortir i ns q fer per posarme calenta
moltes gracies per la vostra feinaa<3
Laura Centellas

Hola,
És fantàstic que tinguis ganes d'experimentar i conèixer la teva sexualitat. Com tot, ninguna de nosaltres neix ensenyada, i per tant, requereix pràctica i aprenentatge.
El primer que et diríem és que deixis de banda allò que se suposa que hauries de sentir o experimentar, i que exploris el teu cos i el teu plaer des de la curiositat. Mira, toca, acarona, acaricia... experimenta! Recorda que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, no només és com ens toquem, sinó en què estem pensant mentre ho fem, quins pensaments potencien la nostra excitació, etc. Si no ho saps, no pateixis, ho pots anar descobrint de mica en mica.
No oblidis també el clítoris que serveix exclusivament per proporcionar-nos plaer ;)
Pel que fa a la pornografia, són pel·lícules de ficció, no documentals, i el seu objectiu és excitar a les persones que el miren. Són un tipus de pel·lícules dirigides a públic major de 18 anys. És important entre això, ja que el model que sovint ens mostren s'allunya molt de realitat, de la sexualitat plaent i divertida... per tant, no sol ser un bon referent a nivell d'educació sexual. Potenciant la teva imaginació i fantasies pots aconseguir descobrir i experimentar molt plaer!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas