rela
Holaaa! vaig començar una relació abans que acabés l'any. ell m'agradava molt, pro desde q vam començar la relació nose, em noto diferent, nose si esq és la meva primera rela i no estic acostumada o que pro m sento com rara, m costa definirho.
apart, el dia q vam decidir de començar a sortir pos vam estar tota la tarda fent mimitos i tal i alhora de marxar pos vam dir de liarnos (va ser el meu primer lio i estava força nerviosa) i pos ell dps m va dir q no ho va considerar lio xq no va durar prou estona (cosa q crec q no es veritat) i dps un amic seu m va dir q ell li havia dit q no ho considerava haverse liat xq es veu q jo no vaig obrir la boca (cosa q personalment crec q no es veritat).
total q estic una mica preocupada pel tema de si allo va ser un lio o no
i tb hi ha comentaris q fa la gent tipu "us heu precipitat molt..."
nose, porto uns dies pensanthi i estic molt confusa.
Es la primera rela pels dos i ell només shavia liat una vegada abans de festa. es tot com molt nou pels dos i al principi jo estava molt convençuda i tal pro ara...
em fa molta por tot plegat xq m sento duna manera q no com es i no saberho definir em posa nerviosa
apart, tant els meus pares com els seus ho saben... BRO LHEM LIAT MOLT
i ames, tinc una amiga q esta de "tonteo" amb una i quasi cada nit fan videollamada... i a vegades em dona la sensacio q ella te mes relacio de parella q jo i la meva amiga no esta en una rela i jo si
i mesperava q tot fos mes fluid i nose q esta passant i com mes voltes hi donc, mes por tinc de liarme i a vegades ploro i nose buahhhhhhhhhh
moltes gràcies!! aver si em podeu ajudar jajajjaa
Laura Centellas

Hola!
Uff.. a vegades les primeres vegades no tenen res a veure amb el que havíem imaginat (o el que veiem a les sèries, pelis o llegim als llibres).
Primer de tot, no per posar l'etiqueta de "relació" tot va més fluid. Les relacions necessiten complicitat i temps. Cal que us aneu veient, que aneu quedant i aneu decidint si esteu bé junts i si teniu ganes d'estar junts. Com si cada dies et fessis la pregunta: "em ve de gust veure aquesta persona?". Les relacions es van consolidant mica en mica. Si tots dos voleu estar junts, ja anireu agafant confiança i explicant-vos coses més íntimes.
Coses a tenir en compte:
- No forcis la situació. Si veus que ell no està al mateix nivell de compromís o no mostra el mateix interès... para-ho.
- Fer-se petons pot semblar complicat quan ho fem des del cervell. Què vol dir? Que si intentem controlar-ho i saber exactament quins moviments de llengua, llavis i boca hem de fer, no és agradable i ens posem més nerviosos. Intenta escoltar el teu cos, centrar-te en les sensacions corporals i deixar que et guiïn: més intens, més suau, llavis, llengua,...
- Amb els pares. Si ho saben, actua amb naturalitat. Si pregunten o si et ve de gust explicar-ho, parla-hi. Sinó n'hi ha prou amb què sàpiguen que estàs coneixent aquesta persona.
Recorda, les relacions es van construint. Mica en mica.
Una abraçada!
La Laura Centellas