Profe
Nooooooooo!
Sóc bi, i m'està passant un cosa horrible. Crec q m'agrada la meva profe de Castellà. Em sento malament i avergonyida. No volia, jo no volia. Estic escrivint això ara que m'acabo de llevar, he somiat que tenia un creuer a la meva possessió i de cop s'enfonsa però ningú va amb pànic, de cómo, de la manera que fan els somnis estem el meu curs de l'insti de vacances a la platja ( des d'allà es veu el creuer mig enfonsat) i escales, Tb hi ha els profes, total que anem a un parc aquàtic. Quan acabem jo busco els vestuaris pero no els trobo i ve la profe q ja sabeu i li pregunto si hi ha vestuaris. Bue, encara no s'ha acabat el somni però lo altre no és important. Si us plau no se q fer, tinc por i no em ve de gust tornar a l'instiii 😭👩‍🏫
En altres consultes m'heu ajudat molt. Merci pel q feuu <3
Laura Centellas

Hola!
Pot ser que sentis admiració i atracció cap a la teva professora. És molt habitual que durant l'adolescència aparegui aquest sentiment platònic cap al professorat. Accepta que t'ha passat i que no ho has buscat.
El que és important és que tinguis clar que és un amor platònic. Que no hi ha possibilitat que aquest amor sigui correspost. Aprofita per detectar quins aspectes són els que t'han agradat i t'han cridat l'atenció, així tindràs una mica d'idea sobre les característiques que t'atrauen en altres persones.
Més endavant, si vols, pots escriure una carta d'amor. No cal que l'entreguis, simplement escriure-la ja t'ajudarà a deixar anar.
Una abraçada!
La Laura Centellas