Embaraç??
El dia de fí d’any vaig mantindre relacions amb la meua parella. La cosa es que quan es va correr, el preservatiu se li havia baixat casi fins a la punta i ens feia por treurel per si se derramaba dins. Finalment el vam traure, pero no sé si hi ha risg de embarç o no, perque no se si al corres y estar baixat, o al treurel se deguera surtir algo. Al condó si havía liquid dins, pero no sé.
Ademés avui he provat a fer la prova de orina y les gotes d’oli y s’han unit. Estic molt rayada. Ajuda!!!!
Gracies!
Laura Centellas

Hola,
Quan això passa no podem assegurar que no hagi entrat semen dins de la teva vagina, i per tant, la possibilitat d'un embaràs hi seria. En aquests casos l'anticoncepció d'emergència estaria indicada. La píndola s'ha de prendre el més aviat possible després de la relació sexual de risc.
No sabem a què et refereixes amb la prova d'orina i les gotes d'oli... però la manera que tenim per saber si estàs embarassada és, primer esperar a veure si la menstruació et ve quan estava previst, si no et ve, pots fer-te una prova d'embaràs. Fer-la abans pot donar un resultat negatiu perquè no es detecta prou hormona de l'embaràs. Per això és important fer-se el test d'embaràs quan tenim una falta de la regla. Una altra manera de saber-ho és a través d'analítica de sang, esperant també a la falta de menstruació.
Per altres vegades, fixeu-vos que és important col·locar bé el preservatiu i anar comprovant que es manté ben col·locat durant tota la relació sexual. Amb la pràctica us serà més fàcil!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas