nose que posar de títol...
holaa!! bueno primer de tot gràcies per la feina que feu<33
bueno, el cas es que aquest any, he començat hoquei i bueno desde el primer dia que em fixo molt en una noia. es com q matrau molt la seva personalitat i sempre estic buscant moments per parlar amb ella. per desgracia, només he parlat amb ella poques vegades. un dia, estavem corrent i ella es va posar al meu costat i vam parlar bastant. em va explicar que tenia una malaltia al cor i q l'havien operat de petita. jo crec q ni que sigui li caic una mica bé no?? pq sino no mho hagues dit....bueno, aixo era nomes per dir q no he parlat gaires cops amb ella. que podria fer per aproparme a ella?? avui li he envuat un missatge com si mhagues equivocat i li volgues enviar a una amiga jajajsj pero mhe sentir molt gilipolles i lhe borrat pq havien passat 3 horas i no mhavia dirt res (jo li había dit q no sabia borrar es missathes, supuso q sha pensat q ja ho sabia fer no se)
crec q no sha entes gaire be res jajaja i perdo pero enrwlarme pero en resumen: COM PUC DONAR CONVERSA PER PADSAR TEMPS AMB ALGU QUE M'AGRADA?????
mersiii adeeuuu<3
Laura Centellas

Hola!
Per donar conversa cal que et centris en els interessos que teniu en comú o que li demanis coses que no saps sobre la seva vida o els seus somnis. Al principi pots parlar sobre l'equip, sobre l'hoquei, sobre el temps que porta jugant... i a partir d'aquí anar fent preguntes. Sobretot és important que no sigui un interrogatori, així que hauràs d'explicar també coses de la teva vida.
I un bon truc per parlar fora de l'entrenament és enrecordar-te'n d'alguna data important i poder-la obrir amb aquest motiu. Per ex: què tal l'examen? Al final vau marxar de vacances? Has vist el capítol? ...
Ves parlant amb ella i ja aniràs veient si et continua agradant o no.
Una abraçada!
La Laura Centellas