gelos
Hola, vaig estar varies setmanes fora i no vaig poder veure la meva nòvia. Tenia que tornar un dia per veure'la pero la cosa es va allargar i al final no ens vam veure.
Doncs bé, ella es sentia molt sola i em trobava a faltar etc, pero resulta que em va dir que va quedar amb un amic de fa anys de la escola, i també amb una altra que sospito que és el seu ex (em sona molt el seu nom) i bé, no em sent molt bé això perque jo no vaig estar fora per gust, vaig tenir problemes mentre estava fora i estava molt decaigut, i l'ultim que volia es que ella pensés que ja no la estimava o que jo estava distant per x problema (sól ferse pelicules si no li fas massa cas, i aquells dies no vaig estar molt per ella), i clar, jo penso en el pitjor i penso en que i si aprofita per posar-me les banyes? Mai havia fet això de quedar amb ex amics i tants.
Va quedar amb ells perque deia que es sentia sola, que tothom quedaba amb els amics i clar, no volia quedar-se enrere (que no entenc perque no va quedar amb el grup d'amics seu... no els veu gaire). M'extranya que ho faci perque sempre ha sigut prudent fins i tot temerosa amb el tema pandèmia perque té un familiar delicat que va estar ingressat i tot, i m'extranya que ara, com si res, perdi la por i quedi amb a saber qui en ple pic.
Fa poc vam parlar del tema (començat per ella) i a la minima es pensa que tinc gelos, em va dir qui eren pero poca info més, que havien parlat molt i passejaven, però tampoc la vaig pressionar ni res, pero es dificil parlar d'aixo perque ara es pensa que estic molt gelós (és cert, però parlo de forma assertiva).
Jo no sé si m'ha posat les banyes amb ells pero em fa molta por i no estic tranquil... em fa por que m'hagi enganyat i ho vull saber, perque de ser aixi la deixaria perque jo estava en un moment delicat i podria haver empatitzat més amb la meva situació de ser així... Sempre he sigut bastant gelós pero ara crec que si que tinc motius amb fonaments... ajuda sisplau, no estic tranquil i a sobre és difícil parlarho amb ella, només vull que si ho ha fet, ho digui, i estar tranquil jo. Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Entenem que puguis estar preocupat. A vegades els pensaments ens juguen males passades... i llavors perdem l'objectiu.
Per què diem això?
Doncs perquè sentim que tots dos us heu sentit una mica sols i poc cuidats durant el temps que tu has estat fora. I sembla que aquesta és la dificultat de fons. Que us sentiu ferits i us ha fet mal sentir-vos lluny de la vostra parella.
Així doncs, intenta parlar amb ella i fes-ho des d'aquest sentiment. De com t'has sentit tu. Deixa que ella expliqui com s'ha sentit ella i busqueu (si tots dos us estimeu i voleu seguir amb la relació) alguna manera de resoldre-ho en un futur.
Potser necessiteu durant uns dies dedicar-vos temps i fer coses que us agraden com a parella. Per poder recuprerar la vostra connexió.
Una abraçada!
La Laura Centellas