S'APROFITA D MI?
hola, tinc una mica de dubtes sobre la meva situació.
Aquest últims dies he estat quedant amb un noi un any més gran que jo, i vam començar parlant bastant pero després ell no em parlava tant i jo tampoc li deia res pq ell no m'ho deia i no volia semblar pesada o algo així. Només m'escriu per quedar i quan puc pues quedo amb ell i quan no pues li dic q no puc. Pero quan quedem es totalment diferent fa coses rares, es com q vol fer de tot quan quedem i tampoc m'ha deixat clar que vol que siguem ell i jo, i em fa una mica de cosa que m'estigui utilitzant. A mi la veritat es que aquest noi m'agrada i em faig una mica d'ilusions i tinc por sincerament. També m'agradaria que em poguessiu donar algn consell per fer que ell em deixi d'utilitzar i poguerlo com parar pero que estigui amb mi, perque quan estic amb ell estic bé, pero pateixo per si m'utilitza.
Opinions siusplau, mersi
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem saber si t'utilitza o no. Tu has de veure si és sincer amb tu. És a dir, si les coses que et diu o et fa creure, en realitat s'ajusten a la realitat.
Per ex. Si et diu que vol ser la teva parella i et vol cuidar però quan estàs malament no es preocupa per tu, no t'està cuidant.
Centra't en valorar què t'aporta la relació. Si hi ha més patiment o benestar. Si et sents cuidada, valorada i interessant. Si li agrada escoltar-te i preguntar-te coses sobre la teva vida. Si et vol conèixer més i si té ganes de saber qui ets realment.
Sabem que pot fer mal fer-se aquestes preguntes i que en alguns moments no en tenim ganes. Fes-ho al teu ritme. I si ho necessites parla'n amb les teves amistats. Comparteix com et sents.
Una abraçada!
La Laura Centellas