Engreixar-se
Fa un temps vaig començar a menjar molt menys de l'habitual, no tant per aprimar-me si no perquè sento que, tot i que faci esport, el que menjo després no ho "cremo" i em fa engreixar, i jo no vull engreixar-me :(.
Laura Centellas

Hola! Gràcies per comentar-nos el que et preocupa. Els aliments són bàsics en la nostra vida, ens aporten energia i nutrients per poder funcionar en el nostre dia a dia, per tant, hem de menjar de tot. A casa saben aquest malestar que tens? T'animo que ho comentis amb algun familiar o adult de confiança que et pugui ajudar. A més a més, ja que ens has demanat ajuda i si necessites parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas