libido
Des de fa temps q no tinc gaires ganes de tocarme o tenir sexe. De fet, en un any crec q nomes mhe tocat com 10 cops i realment quan tinc sexe no sempre tinc masses ganes (tinc relacions com 1o 2 cops al mes, tampoc es molt degut a que no vivim aprop aixi que tampoc em molesta ferho perque potser en el periode que no ens veiem doncs algun dia si que tinc ganes de ferho amb ell). El fet de prendre anticonceptius hormonals i la meva situacio personal segur que fa que em baixin les ganes, de tenir sexe, de veure porno, i de tenir imaginació, de fet quan era adolescent no em feia falta mirar res, nomes imaginacio i em tocaba bastants mes cops. A mes a mes, nose perque ho trobo com algo "impur" nose com dirho, o sigui li estic acabant inclus agafant algo de mania perque crec que tinc una filia rara i em sento malament, i a sobre apenes disfruto en parella perque penso mes en problemes, en si algu ens escoltarà...
Sabeu que puc fer per almenys augmentar les ganes tot i prendre antiiconceptius, i per centrarse en disfrutar? Merci
Laura Centellas

Hola,
El desig sexual és un dels aspectes més fràgils de la nostra sexualitat. Què volem dir amb fràgil? Que qualsevol altre cosa o qualsevol altre aspecte de la vida que ens preocupi, que ens tingui amb l'atenció allà... farà que es vegi alterat. si estic en un bon moment anímic de la vida, possiblement el meu desig sexual estarà més estabilitzat, en canvi, si estic en un moment més angoixant, el desig baixarà.
Per la teva consulta, podria ser que estiguessis passant per un moment angoixant o amb ansietat i estrès?
Pel que fa a tenir sexe sense ganes, et recomanem que si no tens ganes, no tinguis relacions sexuals. Les relacions sexuals han de ser consentides i desitjades, no només consentides.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas