Fingeix?
Hola, se que es extrany pero crec que el meu novio (té penis) doncs fingeix al tenir relacions i aixo em fa sentir fatal.
Ho se perque a vegades, quan no acertem al posar el penis dins meu, doncs ell gemega casi tant com quan tenim relacions normals quan en realitat nomes frega els genitals, o sigui que si no es dona compta de que ni la posat dins vol dir que no sent res mai? Em fa sentir fatal perque penso que no follo bé o que fa veure q disfruta o que nomes te sexe per complaurem a mi.
No utilitzem condó aixi que no entenc com no pot diferenciar la sensacio de tenirla dins de fora...
És normal q li passi aixo a un noi? Que puc fer per no trencarme el cap? Parlarho am ell seria dificil aixo... merci
Laura Centellas

Hola,
La manera de sortir de dubtes i de no trencar-te el cap és parlar-ne amb ell. Potenciar la comunicació i la confiança us ajudarà a enfortir la relació.
Pensa que amb el fregament dels genitals també pot sentir-se molt de plaer (no únicament amb la penetració).
T'animem a que parlis amb ell i que aneu descobrint què us agrada sexualment parlant.
Per últim, recordeu que si manteniu relacions sexuals sense preservatiu, i no utilitzeu cap altre mètode anticonceptiu o de barrera, us exposeu a un embaràs no desitjat i a la transmissió de ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas