socialitzar a les xarxes socials
Hola bones,
Vinc aqui perquè tinc un dubte:
I es que no se com iniciar converses per, (per exemple, insta)... què fas, li respons una storie i després quan et respon, com segueixes el fil?
es q no entenc com la gent diu que parlen per insta, però es q jo no tinc temes de conversació, sóc més de parlar cara a cara, però si no parlo per xarxes no sé com fer noves amistats, o conèixer persones fora del meu insti...
moltes gràcies per l'atenció
P.D. això em refereixo a crushs i també persones que simplement em donen bona vibra i m'agradaria ser la seva amiga, encara que encara no m'he atrevit :/
Laura Centellas

Hola!
Exactament, les històries d'instagram poden ser un gran moment per començar una conversa! Pots dir alguna cosa sobre el que han penjat, esperar la seva resposta i llavors pots:
- Preguntar alguna cosa relacionada amb la història (on era? si hi va sovint? Com ho porta si està estudiant...)
- Canviar de tema i fer-li una pregunta sobre algun altre aspecte. De l'estil: "per cert, t'has posat a estudiar per l'examen? Has vist això altra? Coneixes aquesta altra cantant?
- Parlar amb sinceritat: "em va molta vergonya, però m'has donat bones vibracions i he volgut obrir-te."
Hi ha algunes persones que et seguiran el fil i d'altres que no... i en això consisteix. En anar veient amb quines persones t'hi sents bé, parleu i teniu temes en comú ;)
Una abraçada!
PD: per perdre la vergonya, obre a 5 persones el mateix dia, a veure quina resposta tens ;)
La Laura Centellas