estòmac
bon dia, primer de tot donar-vos les gràcies per tot el servei que ens oferiu <3
bé, doncs aquests últims dies el que em passa es que tinc molt gana, quan menjo m’atipo molt ràpid i com em fan menjar més del que puc perquè és poc després em donen ganes de vomitar (no perquè vulgui fer-ho).
He de dir que vaig al gimnàs i he de menjar força però no puc.
Per què em passa?
Moltes gràcies 💕
Laura Centellas

Hola! Gràcies pel teu missatge i per comptar amb nosaltres. Amb el que ens comentes no podem saber amb certesa perquè et passa això, però moltes vegades els problemes amb el menjar estan relacionats amb la gestió de les nostres emocions. Les emocions estan molt connectades amb el nostre estómac, i quan per exemple ens posem nerviosos perdem la gana o potser en tenim molta i quan estem tristos el mateix. Com bé saps, els aliments són necessaris i vitals, ja que ens aporten nutrients i energia. Algunes de les conductes o pensaments que ens expliques no són del tot adequades... Ho saben a casa? T'animo que ho parlis amb algun adult de confiança, ja sigui un familiar, profe,... ells podran ajudar-te. Si et sents més còmode, et proposo com a alternativa que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder entendre que et passa. El telèfon és 93 454 91 09.. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas