crush
M'agrada un noi però no el coneixo, només de vista i sento una atracció molt forta. Però el problema es que soc massa vergonyosa i mai seré capaç de parlar en ell.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Sabem el que és la vergonya i a vegades ens pot bloquejar moltíssim!!
Quan tenim un crush que no coneixem cal que ens assegurem dues coses abans d'anar a més:
- Que sàpiga que existim (que algú li parli de tu, que hagueu parlat per xarxes, que coneguis algú del seu entorn...)
- Que tu vagis valorant si t'agrada la seva manera de ser realment (és a dir, que el vagis observant i decidint cada dia i amb cada comportament, si t'agrada o no).
A vegades quedem enganxades a una ideal de la persona, sense assegurar-nos de si és real o no.
Així que et toca decidir: faràs alguna cosa per tal que sàpiga que existeixes?
Ja ens explicaràs ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas