Ja no sé que fer
Holaaaa!!!
Primer de tot, us vull agraïr tota la feinada que feu, moltes gràcies <3
Aviam, l'any passat al final nostre grup d'amigues (érem 5) va venir una nova noia, ella dona molts indicis de ser tòxica, i a la meva millor amiga i a mi no ens acaba de caure bé, i ella vol afegir-se a una activitat que de tota la vida fem la meva millor amiga i jo. Ja li hem tirat moltes indirectes, i potser no les pilla o no li importen. El cas és que nosaltres portem fent molt de temps aquella activitat i creiem que sí s'afegeix perdrà tota la gràcia, però no sabem com dir-li.
Sé que tot és molt enrrevsessat, i jo no sé com dir li.
Moltíssimes gràcies <3
Laura Centellas

Hola!
No ens dones gaires detalls sobre l'activitat en qüestió, així que et donarem algunes indicacions i si no son adequades, ens tornes a escriure amb més explicació, val?
- Si és una activitat que només feu ella i tu, li podeu dir directament que és un pla per vosaltres dues. Que us agrada fer-ho juntes, que és una tradició i que voleu estar soles. També li podeu oferir (si voleu) fer-ne una repetició i convidar més amigues.
- Si és una extraescolar, no hi podeu fer gaire res. Ella és lliure per apuntar-se a les extraescolars que vulgui i ningú l'hi pot prohibir. Si s'apunta, sigueu amables amb ella i eviteu excloure-la, ja que això també pot ser una conducta força desagradable.
Ja ens direu si va per aquí el tema o si no ho hem entès bé.
Una abraçada!
La Laura Centellas