Ayuda rapid plis
Hola, merci pel que feu.
La cosa es que tinc "novio", ho poso entre cometes pq el dimecres em va dir que ho deixavem, pero al día seguent em va dir que volia tornar, en aquell día (el que em va deixar) em va fer molt mal, vaig estar plorant durant dos díes. Li vais dir que mho pensaría y que ja li diría alguna cosa, la cosa es que desde aquella día em sento rara, tinc una sensació molt extranya i ns que vol dir, amb ell ho he parlat, ja pnsaba que estaba millor, pero avui hem quedat per dinar durant tota la tarda y sopar i la cosa es que ens hem acabat liant i despres he tingut aquesta sensacio molt forta i ns pq, a mes vam quedar amb que aniriem molt lent. Tambe es com que al final no li vaig dir cap resposta com a tal i ara estic feta un lio, pq ara mateix ja ns si vui seguir amb ell, pero quan em va dir que em deixava estaba feta pols i el vaig trobar molt a faltar, ns que em passa i ns que fer, ell diu que tot sortira be estant junts, pero es com que no hi confio. Pero com que em va fer tant mal allo, ns que fer realment pq quan penso en seguir sento aquella sensacio i quan penso en seguir sola em swnto com perduda, ns si mhe explicat be, pero em sento molt malament i voldria saber sie em podeu dir que es aquesta sensacio, o que hauria de fer. Amb ell hem parlat les condicions o passos de la relacio si seguisim, i com he dit abans hem dit d'anar molt lent, pero com pic saber wue es el que realment vui si ns ni el que sento? Es l'unic novio que he tingut i l'he estimat moltissim i m'he sentit molt agust, la cosa es que despres d'aixo que va passar el dimecres em va treure la confiança, pero els dies despres dsixo, el trobaba molt a faktar, ns que fer. Em pidrieu ajudar siusplau?
Merci
Laura Centellas

Hola!
A veure si et podem ajudar a aclarir-te una mica. Tot i així, a vegades necessitem un temps per poder entendre què ens ha passat i com ens hem sentit.
Pel que expliques, ell va decidir tallar la relació i tu no t'ho esperaves gens, no havies notat res que et fes pensar en que no volia estar amb tu. I això, aquesta sorpresa inesperada, pot ser un element que et faci desconfiar i et faci tenir aquesta sensació tan estranya.
Evidentment, després que ell volgués tornar tant ràpidament, tu no vas poder assumir tota la informació (que et deixés i que després volgués tornar), així que necessites unes setmanes per poder veure com et fa sentir. De cop, la imatge que tenies d'ell i de la vostra relació va canviar, i és natural que tinguis dubtes sobre si vols seguir amb ell o no.
Està bé que et prenguis un temps per anar veient, per anar decidint com et fa sentir la relació. Per exemple, valora-ho d'aquí una setmana o d'aquí dues. És important anar valorant sovint les nostres relacions.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas