No sé que hem passa
Porto bastants dies sense saber qui sóc, tot el que m’agradava fer ja no sento el plaer de fer-ho.
No sé com explicau, si hem preguntent que em passa sempre contesto “ no ho sé ni jo” simplement no sé, amics m’han ajudat en qualsevol moment però no sóc jo.
Estic com apagada, i tots els pensaments negatius em venen a la nit…
No sé cap on tirar, no vull explicar-ho a ningú més, només ho sabem 4 amics contats, i un professor… que li vaig tenir de dir perquè a les classes ni em concentro…
Ell m’ha recomanat un llibre que m’arribà dilluns en principi… i avere si m’ajuda, tot i així encara hem sento apagada… intento desconectar de tot i buscar pau mental… 🙇🏻‍♀️
Laura Centellas

Hola!
Pot ser que estiguis patint un esgotament degut a la pandèmia o a altres situacions. A vegades, tot i que el nostre entorn sembla que va tot bé, tenim aquesta sensació de cansament i d'estar "apagada".
Ja ens faràs saber quin llibre t'han recomanat i si t'està ajudant. Si veus que no n'hi ha prou, demana ajuda professional, agafar-ho aviat ens pot ajudar!
Accepta que estàs en una mala temporada, que ho veus tot gris. No escoltis les veus de la nit, no els hi donis volum i durant el dia intenta dibuixar, escriure, cantar... tot el malestar que portes dins. A vegades és necessari connectar amb la tristesa per deixar que surti. Encara que no entenguem per què estem així. Simplement sentim l'emoció, l'acceptem i la travessem.
Nosaltres seguim aquí.
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas