ns que tinc
hola!
fa temps q em sento súper insegura amb mi mateixa, odio el meu cos, des dels cabells fins la punta del peu, i per aquest motiu fa uns mesos vaig deixar de menjar alguns aliments els quals portaven més greixos q altres, més calories etc. no crec q tingui un TCA o una obsessió amb el menjar, pq no em passa sempre, però ns el q em passa. tmp se com dir-ho als meus pares o a les meves persones properes, ja q elles em diuen q me aprimat pero ns que dir-lis.
tmp se com fer però jo millorar la meva relació amb el menjar, ja q lo únic q faig es compararme amb tothom i veure q el que faig no té resultats.
sento q no me explicat gaire bé i ns si m'haureu entès. gràcies per la ajuda
Laura Centellas

Hola! Primer de tot gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres. Pel que ens dius, fa temps que estàs patint i fent algunes coses que no són del tot saludables. Estàs fent un pas molt important explicant-nos el que et passa, però cal que algun adult de confiança sàpiga el que estàs passant, si no no podran ajudar-te. Perquè et puguem ajudar millor en tots els dubtes i inquietuds que tens, i per ajudar-te també a com parlar el que et passa amb algú de confiança, et proposo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Has d'intentar trobar amb qui poder parlar perquè no estàs sola en això que estàs passant. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Ets molt valenta acceptant que hi ha alguna cosa que no va del tot bé i demanes ajuda per posar-hi remei, és el primer pas per a deixar aquest malestar endarrere. Esperem la teva trucada, una forta abraçada!
La Laura Centellas