TCA
Hola bones
Fa un temps una amiga em va confessar que havia passat un TCA però que encara tenia seqüeles i era la única que ho sabia, em va dir que no digues a ningú. Abans que m'ho digues jo ja sospitava una mica ja que te una opcació molt gran en fer esport. Ho vaig deixar passar ja que em va dir que ja ho havia superat, però fa poc em vaig saber que no li venia la regal fa cinc mesos i també em vaig saber de que feia coses relacionades amb el TCA. La veig que està molt obsessionada amb el tema talles, sempre vol demostrar que els pantalons li van grans amb una talla molt petita. M'agradaria saber que puc fer per solucionar això.
Espero la resposta, moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola! Gràcies per parlar amb nosaltres. Quina sort té la teva amiga de tenir-te!! El que ens expliques que està fent no és gens bo ni sa, i pot afectar greument a la seva salut. Et convidem que parlis amb ella, per intentar que ho expliqui a casa o algun adult de confiança, perquè puguin ajudar-la. Et deixem també el telèfon de l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia, que ofereix un servei gratuït d'acollides telefòniques on la teva amiga pot trucar, explicar els seus sentiments i desfogar-se. El telèfon és: 93 454 91 09. Si ella no fes el pas de demanar ajuda, hauries de fer-ho tu. Pot ser que si ho expliques ella s'enfadi amb tu i sentis que estàs traint la seva confiança, però el que estàs fent realment és salvar-li la vida i a la llarga t'ho agrairà. El que si pots fer, i segur que ja ho estàs fent, és estar al seu costat, que se senti acompanyada i entengui que això no té per què passar-ho sola. Qualsevol dubte que tinguis tu també pots trucar i t'ajudaran a gestionar tot això. Una abraçada!!
La Laura Centellas