el meu cos
Hola bon dia, des de fa uns 7 anys que tinc obesitat, ara mateix mesuro 1,71 i peso 102 kg.
Fa un temps em van fer bullying per estar gras i des d’aquell moment vull canviar el meu cos, pero mai ho aconsegueixo, he intentat mil dietes que no serveixen de res i fins i tot he deixat de menjar durant un temps. Sembla que vulgui canviar perque m’hab fet bullying pero no vull canviar perque des de que vaig començar a esta gras, que vull canviar. Gracies
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques portes un temps patint... El consell que et donem és que demanis ajuda professional, ja que, una bona relació amb el menjar, és aquella que busca l’equilibri entre els aliments i nutrients que necessitem per fer funcionar adequadament el nostre cos i, a través d'un especialista com pot ser un nutricionista, es pugui definir una dieta ajustades a les teves necessitats. En relació al problemes amb el menjar, amb la imatge, si necessites parlar-ne més, des de l'Associació Trastorns de conducta alimentària estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
La Laura Centellas