Hauria de parar
Holaa! Què tal?
A veure us ho exposo. Menjar em fa calmar l'angoixa, l'ansietat i l'estrès, i n'estic patint des de fa un temps de tot això a causa del batxillerat.
Doncs bé, a mi m'agrada menjar, el que vindria a ser normal, no estic grassa ni res per l'estil, però així del no res em puc menjar una bossa sencera de llaminadures (i no m'agraden), pel simple fet que em fa estar més relaxada. Qui diu xuxes, diu xocolata, fuet, formatge, galetes, etc.
També em passa que després no tinc gana a l'hora de sopar (ja que em passa a la tarda quan estic estudiant a casa) i sé que alterar els hàbits alimentaris no és bo.
He provat de fer alguna cosa el respecte, no intentar menjar i inclòs fer respiracions per calmar-me, però res funciona.
També vull comentar que he observat que quan mastego xiclet em concentro més a l'hora d'estudiar. Fa anys havia estat molt enganxada als xiclets (dos per dia), llavors vaig parar i ara m'hi estic tornant a enganxar per aquest motiu, ja que necessito concentrar-me i aquesta és la manera i no em sembla del tot bé perquè tampoc és gaire sa.
Per bé o per mal, si mastego xiclet no menjo res més, que potser és millor, però no ho sé exactament.
Bé, m'agradaria que em poguéssiu ajudar d'alguna manera.
Laura Centellas

Bona tarda! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques portes un temps patint... El pas que has fet consultant és molt important! Et convidem que ho parlis amb algun adult de confiança (familiars, profes...) i que ells puguin ajudar-te. . El consell que et donem és que demanis ajuda professional, per exemple un psicòleg/a, i expressar tot el que et preocupa, no has de fer res en especial, simplement explicar-lo com ho estàs fent ara. També si necessites parlar-ne més, et proposem que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09. Esperem la teva trucada, Ànims!!!!!!!!!
La Laura Centellas