engreixar
Hola! A l’estiu pesava 56kg i des que va començar el curs a ara mateix he engreixat 10kg, es a dir, ara en peso 66. No em senc massa còmoda amb mi mateixa. La meua alimentació és pràcitcament la mateixa ara que a l’estiu i, aleshores, no comprenc què ha passat. Estic fent 2n de batxillerat i l’estrés sempre em sol fer engreixar però mai havia sigut tan heavy. Estic preocupada
Laura Centellas

Hola! Primer de tot gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres. L'alimentació està relacionada amb l'estat emocional de les persones, per això és molt important conèixer i diferencia la gana real de la gana emocional. La gana emocional seria quan per exemple estem avorrits o nerviosos i per calmar aquest estat emocional el que fem és menjar. Si això et succeïx, intenta parlar amb gent de confiança sobre els teus sentiments i expressar com et sents, per tal que et puguin ajudar i entendre els teus sentiments. També t'animem que acudeixis a algun/a professional de l'alimentació, els nutricionistes són qui ens poden ajudar a millorar els nostres hàbits alimentaris. Una abraçada!!
La Laura Centellas