No menjo
Hola!
Jo no tinc gana mai.
Això va començar fa un any, quan al matí em llevava no tenia gana per esmorzar, tenia l'estómac tancat, però m'obligava a menjar. Si algun dia no tenia temps de fer-ho perquè anava a contrarellotge no ho feia fins a l'hora de dinar, però és que a l'hora de dinar tampoc tenia gana tot i que m'obligava a menjar.
Ara, actualment, puc passar-me tot un dia sencer sense menjar perquè no tinc gana o perquè m'enfado amb els meus pares i no surto de l'habitació per res. El cas és que em preocupa no tenir gana mai i jo no sé si això és psicològic o és que el meu cos està fent un canvi. Però això em preocupa...si no fóra perquè mons pares m'obliguen a menjar no ho faria...
També he de dir que jo en aquests moments ho estic passant fatal fins a tal punt que m'he tallat...ara fa una setmana que no ho faig i em preocupa que pugui recaure (com ja he fet altres dues vegades). Els meus pares no saben res d'això, creuen que les marques dels meus braços són esgarrapades de la meva gata...l'únic que sap de totes les meves preocupacions és un noi amb el que tenim un vincle molt especial i m'ajuda quan estic en els pitjors moments, però tot i així em tallo. Perdó, crec que això entrava a l'apartat de psicologia,però potser el fet que em senti com el puto cul influeix en si tinc gana o no.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Aquesta situació que ens expliques ja fa temps que t'acompanya i t'està generant molt malestar. Les emocions estan molt vinculades amb el nostre estómac, per exemple quan ens posem nerviosos perdem la gana o potser en tenim molta i quan estem tristos també ens pot passar el mateix. Ets molt valenta preguntant-nos i fent aquest primer pas per demanar ajuda, i està molt bé que el noi amb qui tens un vincle molt especial ho sàpiga, però hauries de buscar alguna persona adulta amb qui sentís que tens confiança per parlar el que estàs sentint i patint. Per això, et proposem que et posis en contacte amb nosaltres i truquis a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. El telèfon és 934549109 i és totalment gratuït. Així, podràs explicar tot allò que et preocupa i podràs desfogar-te. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i t'assessorarem en tot allò que necessitis. Esperem la teva trucada. Una abraçada molt forta!!
La Laura Centellas