Ajuda!
Bones!
Fa prop d'un any que em van diagnosticar un TCA, tinc anorexia, i tot i que port un any en tractament i he tingut les meves pujades i baixades, actualment la meva psicòloga m'ha dit que hauré d'ingressar al centre de dia del centre al que vaig ja que no milloro. En quan m'ho van dir em va sembla bona idea, i que realment si no avanço s'ha de canviar alguna cosa, però aquests dos últims dies han sigut com súper grisos, i com a que m'he sentit mig culpable. Com si no hagués posat tot el que puc per a sortir-ne i ara per culpa d'això he de deixar de fer la meva vida "normal". Que realment si ho miro fredament veig que és el millor i que tampoc se me'n va el futur a la merda però em sembla una putada que per un trimestre que em queda ho hagi de canviar tot.
Però per altra banda penso que si m'espero a l'estiu per a cuidar-me i posar-me bé perquè ja no tindré feina, ja serà massa tard potser, sent que un dels moments que més em costa treballar i que més ansietat em provoca és precisament l'estiu.
Llavors tinc un lio mental i una pressió al pit que em porten boja tot el dia. Que penseu que hauria de fer? Acabo el curs normal? Vaig al centre de dia en quan tingui fet el pla individualitzat?
Estic perdudíssima
(Faig 1r de BAT)
Laura Centellas

Hola! Gràcies per la teva consulta. Com bé dius, pots tenir un pla individualitzat segons la teva situació i per això, et recomanem que ho parlis amb la teva psicòloga i la teva família, i confiïs en el seu criteri, tots volen el millor per tu. En cap cas t’has de culpabilitzar. Et deixo el nostre telèfon perquè ens truquis i et puguem ajudar millor en tots els dubtes que ens expresses. En aquesta trucada ens podràs explicar tot això, desfogar-te i una de nosaltres (psicòlogues) t’assessorarà en tot allò que necessitis. El telèfon és 934549109. Esperem la teva trucada, una abraçada molt forta!!
La Laura Centellas