Consulta per: que estudiar?
Hola,
Soc una noia que d'aquí poc m'haig d'inscriure en el batxillerat. I m'agradaria saber com veu arribar, que veu estudiar, experiències... per arribar a allò que esteu treballant (ja que a mi m'agradaria també estudiar sobre l'alimentació i dietètica, i treballar en una consulta ajudant als meus pacients).
M'ajudaríeu molt responent-me, perquè em resoldríeu molts dubtes.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teva consulta. Nosaltres som psicòlogues, no sabem si per la teva consulta et vols orientar més en nutrició. En tot cas, si el teu objectiu és poder ajudar a altra gent respecte a temes de salut, hauries de fer el batxillerat científic, per tal de poder fer les assignatures que més ponderen a la selectivitat i acabar entrant a algun grau relacionat amb les ciències de la salut. Nosaltres vam estudiar el grau en Psicologia i, posteriorment, normalment t'has d'especialitzar en algun àmbit, a través de màsters o postgraus. Com tot, hi ha moments bons i dolents durant tot aquest transcurs vital, però la valoració és molt positiva, sobretot quan esculls aquestes opcions d'ajudar als altres, que són molt vocacionals. Ben segur que al centre on estiguis estudiant et podran assessorar en els dubtes que puguis tenir.
Esperem haver-te ajudat. Una abraçada!
La Laura Centellas