Complexe
Hola Bon dia, aquest any a 2on d'ESO ens anenem de colònies a Platja d'Aro. El principal problema és què jo tinc panxa i em fa por el que diguin els meus companys, i tinc una mica de vergonya de banyar-me. Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot gràcies per consultar-nos. Has d'entendre que esteu en un moment de molts canvis i desenvolupament del cos, i hi ha molta diferència entre el físic de les persones. Quan el cos s'hagi acabat de desenvolupar, serà diferent de com és ara i és important saber que no hi ha cap cos ni millor ni pitjor, tots són diferents i bonics, però com rebem molta pressió per part de la societat pel que fa a un cos estereotipat, ens comparem i ens podem sentir malament i tenir vergonya de mostrar els nostres cossos reals i natural. A vegades els prejudicis ens els creem nosaltres mateixes i ja ens condicionen en el moment de treure'ns la roba, de què em diran o no, i a vegades nosaltres mateixes som les nostres pròpies enemigues. Intenta treure't aquesta pressió i veuràs que els altres no li donen gens d'importància. No obstant això, és important que escullis aquella roba amb la qual et puguis sentir més còmoda.
Una abraçada molt forta i a gaudir molt de les colònies!
La Laura Centellas