Atracons
Cada dia quan surto al carrer em compro tot el que puc (tot marca blanca per poder menjar més) potser em menjo un paquet de galetes, una tableta de xocolata, una bossa de patates i una altre de xuxes i una beguda en menys de una hora. Abans ho feia un cop per setmana, però ara és necesitat de cada dia. Pateixo per si un dia no tinc diners per poder menjar. Estic molt grassa (medeixo 1'65 i peso uns 96kg) després dels atracons no em provocó el vòmit. Tot això ho faig d'amagades, els meus pares no ho saben. Vull ajuda, però no vull dir res als meus pares. Necesito poder parar. Estic obsesionada amb el menjar i no puc més amb això
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teva consulta. Pel que ens comentes portes temps patint... El menjar i la relació amb aquest està molt vinculat a les nostres emocions i sentiments, i moltes vegades el malestar que podem sentir ho expressem a través d'això. A més, molts d'aquests productes que ens comentes tenen substàncies addictives, per tant, el nostre cos ens en demana més i més. Aquesta relació que tens amb el menjar no és gaire sana, i hauries d'explicar com et sents a alguna persona adulta que et generi confiança, i buscar la manera en algun moment d'explicar-ho als teus pares, que t'estimen i volen el millor per tu.
Ets molt valenta preguntant-nos i fent aquest primer pas per demanar ajuda. També, et proposem que et posis en contacte amb nosaltres i truquis a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. El telèfon és 934549109 i és totalment gratuït. Així, podràs explicar tot allò que et preocupa i podràs desfogar-te. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i t'assessorarem en tot allò que necessitis. Esperem la teva trucada.
Una abraçada molt forta!!
La Laura Centellas