No entenc res
Hola,
fa temps que tinc parella i m’agradaria fer-ho pero soc molt cagada enserio. Sempre pensó en tot lo negatiu. Pensó que segur que el condó es trencarà o no será efectiu. O em faig mil paranoias. Aixi mai ho fare. Si quan ho fagi estaré amb por tot el rato…
Laura Centellas

Hola,
És important que si tens dubtes o no et sents encara preparada, no tinguis pressa.
Els preservatius, si s'utilitzen correctament, són un mètode anticonceptiu segur amb una eficàcia molt alta. Aprendre a usar-los correctament et pot donar seguretat. I recorda que si el mètode anticonceptiu habitual falla, podem recórrer a l'anticoncepció d'emergència, que precisament està indicada per aquests casos.
Anticipar que tot anirà malament o que quelcom fallarà dificultarà que t'ho passis bé, per tant, intenta resoldre tots els dubtes que tens, parleu molt amb la teva parella i ves guanyant en seguretat. La sexualitat ha de ser per gaudir-la, no per patir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas