Pastilla del dia després
Hola! He tingut sexe amb una noi sense condó però no ha acabat a dins, jo no vull anar a comprar la pastilla del dia següent perquè visc en un poble q tothom coneix a tothom i tampoc li vull dir a ma mare. Hi ha algun remei casolà que pugui fer? Es bo q em prengui 4 ibuprofèns a la vegada com a remei?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
No, no és bon remei que et prenguis 4 ibuprofens a la vegada, no ho facis. Tampoc existeix cap remei casolà.
L'anticoncepció d'emergència s'ha de prendre el més aviat possible després de la relació sexual de risc. Recorda també que no pot utilitzar-se la pastilla de l'endemà com a mètode anticonceptiu habitual.
Per tal d'estalviar-te aquesta mala estona que esteu passant, et recomanem que feu ús de mètodes anticonceptius com el preservatiu, que et permetran gaudir de la teva sexualitat al mateix temps que et protegeixes d'un embaràs no desitjat i també de la transmissió d'ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas