fotos
Fa dies vaig pillar a la meva parella fent-me una foto mentres teniem relacions, obviament sense que sem veies la cara. A mi no m'ho havia dit i em vaig picar una mica. Ja té altres fotos meves, pero era perque li havia passat jo o pq un dia vam voler tenir relacions i vam ferne unes quantes, pero aquest cop no m'ho havia dit. També m'ha deixat algo paranoia i he pensat " i si m'ha fet mes fotos sense saber-ho en el passat?".
Volia preguntar si es motiu de preocupació o que que m'hagi fet aixo. Merci
Laura Centellas

Hola,
Fer fotografies mantenint relacions sexuals sense el teu consentiment és un delicte... un delicte molt greu.
La nostra recomanació és que parlis amb la teva parella de la situació i li demanis que, si tu no vols que tingui aquestes fotografies, que les esborri immediatament, que tenir aquest contingut sense el teu consentiment és una falta de respecte molt gran i un delicte, com et dèiem. És completament lògic que ara sentis desconfiança cap a la teva parella, per tant, no deixis passar més temps i parla-ho perquè no es torni a repetir un episodi com aquest.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas