En fa mandra menjar :(
Hola bona nit! ;D Mireu el que en pasa es que per exemple: Pel matí em fa mandra menjar, a vegades el postre també i algunes coses més. I tot això no es perqué en sentí malamente amb el meu cos... Només que en fa mandra o a vegades no tinc ni gana... Espero la vostra resposta! Salutacións! 💕💕💕
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa.
Amb relació al que comentes sobre no sentir gana els matins, és una cosa normal, algunes persones necessiten més temps perquè el seu metabolisme es posi en funcionament al matí. Els aliments són necessaris perquè ens aporten l'energia que necessita el nostre cos, són vitals,  s'ha de menjar equilibrat,  sobretot respectant els menjars principals. Respecte a la relació fam–emoció, trobem fam física/real és un tipus de fam totalment biològic, apareix a poc a poc i és aquest tipus de fam que fa que sentis un buit a l'estómac,  mengem a causa d'una necessitat fisiològica primària, ja que el nostre cos necessita nutrients i minerals essencials per a poder sobreviure.
Per contra, la fam emocional és un tipus de fam causat simplement per les nostres emocions, apareix de sobte, sense avisar, i com el seu nom indica està governat per les nostres emocions, i per això una falta de control sobre què sentim provoca que puguem menjar per ansietat, angoixa o avorriment, les emocions estan molt vinculades amb el nostre estómac.
Si algun moment sents angoixada per un exemple, si et sents més trista també ens pot passar el mateix. Per altra banda, si creus que necessites la nostra ajuda, et proposo que posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Ànims!!!!!!!!!
Una forta abraçada!
La Laura Centellas