avans no era així
Quan era més petita era la tipica nena que no callava mai, res em feia por i sobretot no tenia maivergonya.
ara tinc 22 anys i treballo cara el públic, i no sé si es perquè m'he cansat de la gent però no soporto a ningú, prefereixo passar desaperçabuda, i em fa mandra estaramb gent. Per altre banda, la meva vida social es molt activa, m'encanta sortir i coneixer gent, però també soc tímida alhora de coneixer nois, i sobretot quan vig a sopars o trobades amb gent sempre em poso molt nerviosa i inclús tinc ansietat. Sempre pateixo per la calor i em venen com sofocos de nervis que no se com controlar, em podeu ajudar?
Laura Centellas

Hola!
A veure si et podem ajudar a aclarir-te una mica. Ser extrovertida vol dir que estar amb gent t'aporta energia i et fa sentir bé. Però no implica que tinguis el teu punt de timidesa o vergonya. Les dues característiques són compatibles.
Quan quedis amb altra gent, intenta buscar alguna amistat que et pugui fer d'aliada i t'ajudi en aquestes situacions de tanta calor (ja sigui sortint a prendre l'aire, com distreure't per salvar-te d'alguna conversa incòmode).
Pel que fa a l'atenció de cara al públic... sí. A vegades pot ser cansat i és necessari tenir un temps de recuperació en el que no hagis de veure ningú. És natural.
Una abraçada!
La Laura Centellas