pareja VS ex
porto 2 mesos amb la meva parella (que no m'atraeix sexualment) i encara no em surt donar-li un peto. No se si es porque no m'atraeix o porque soc molt freda. Tot I aixo, no m'oblido del meu ex, no se res d'ell I estem bloquejats etc ...
1- perque no m'oblido del meu ex?
2- perque no em surt tornar-li un peto?
Laura Centellas

Hola,
Els motius pels quals no et surt fer-li un petó poden ser molts... quines hipòtesis tens tu? Pensem que el fet que encara estiguis pendent del teu ex, pot fer que no acabis de centrar-te al 100% en la teva relació actual, dificultant que et deixis anar.
No sabem quant temps fa que va acabar la relació amb el teu ex, però una ruptura és un procés de dol, que necessita temps per resoldre's... no sabem tampoc si forma part del teu entorn habitual, si el veus sovint, tot i tenir-vos bloquejats, si reps informació sobre ell a través de terceres persones, etc. Tot això són elements que dificulten que puguis "oblidar-te" d'ell.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas